Untitled 1

Biały Bold 9900

Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Bes + pop3

Nowy
    Ostrzeżenia
    0
    Model BlackBerry
    9900
    BIS/BES
    Nie wiem
    BlackBerry OS
    brak

Question Bes + pop3

Witam serdecznie,

Sytuacja:
    Firma jest miedzynarodowa z centralą w DE. Administratorzy tamtejsi bardzo niechętnie nastawieni i uważający się za bogów (akurat takie typy, reszta jest OK ).
    Co za tym idzie komunikacja z nimi jest niechętna i bardzo trudna.
    Serwer Exchange w DE na którym mam konto pocztowe. Oprócz tego firmowe konto POP3 na komercyjnym, plus prywatne konta POP3 na darmowych serwisach (WP itd.).
    Operatorem jest Plus. Ponieważ jestem zielony w temacie, proszę o info, ponieważ muszę ich jakoś podejść, żeby uruchomili mi usługę.

Pytania:
    1. Ponieważ w DE Exchange - to rozumiem że musimy wykupić iPlus office (BES), tak ? Wtedy potrzebuję od nich <tylko ?> hasło do mojego konta na ich BES'u na Exchanegu w DE ?
    Jest to to samo hasło co do poczty, czy jakieś specjalne hasło do usługi BES ?
    2. Czy dołożenie POP3 (krajowych komercyjnych i darmowych) w ramach Iplus BES jest możliwe ? Czy mogę to zrobić samodzielnie tak jak przy konfiguracji np. BIS, czy będzie wymagany ich "udział" i zgoda w tym procesie ? NIe zabardzo orientuję się czy użytkowanie POP3 będzie się odbywać tak jak gdyby przez BIS łącząc się z APN blackberry czy za pośrednictwem BES na serwerze w DE (wtedy mogę mieć jakiś cyrk z bezpieczeństwem danych u nich i takie tam przewrażliwienia i boję się, że się nie zgodzą) ?
    3. Czy BES ma jakieś ograniczenia względem BIS, czy tylko rozszerza jego możliwości? Czy admin w DE będzie miał możliwość nałożenia ograniczeń w zakresie użytkowania przeglądarki-internetu czy np. Facebooka w ramach usługi BES lub jakikoliwiek monitoring korzystania z BES w ramach nie email ?

Bardzo dziękuję za pomoc.

BESAdmin Avatar Tweedle
    Ostrzeżenia
    0
    Mieszka w
    Warszawa
    PIN
    :)
    Model BlackBerry
    9900
    BIS/BES